اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آبنمای پیر چارک در انتظار تحقق وعده‌ها/ گرفتاری مردم در پشت آبنما+فیلم

وعده‌های بسیاری از سوی مسؤولان در خصوص ایجاد پل بر روی آبنمای چارک و رفع این مشکل را بارها شنیده‌ایم اما تاکنون شاهد اقدام خاصی در این راستا نبوده‌ایم.

آبنمای پیر چارک در انتظار تحقق وعده‌ها/ گرفتاری مردم در پشت آبنما+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، در بارندگی اخیر شاهد تیتر خبرهایی در فضای مجازی با این عنوان بودیم که بندرچارک به جزیره تبدیل شد.!!

طی روزهای گذشته بر اثر بارش‌های اخیر، راه‌های ارتباطی بندرچارک به کلی قطع شده بود و مسافران از کیش برگشته، راه خروج نداشتند و در آنسوی آبنما نیز راه ورود مردم به چارک بسته شده بود.

با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، آبنمای بندرچارک، علی‌رغم وعده‌های مکرر نمایندگان و مسؤولان استانی و شهرستانی همچنان بدون پل و دست‌نخورده باقی مانده است.

به‌راستی ریشه مشکل و عدم تحقق وعده‌های مسؤولان و چند بار کلنگ‌زنی ساخت پل آبنمای چارک را باید در کجا جستجو کرد؟ آیا مردم این شهر و منطقه به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید؟

وعده‌های بسیاری از سوی مسؤولان در خصوص ایجاد پل و رفع این مشکل را بارها شنیده‌ایم اما تاکنون شاهد اقدام خاصی در این راستا نبوده‌ایم و اگر به خاطر داشته باشیم این آبنما هفت خان را پشت سر گذاشته است و شاید از خان دهم هم گذشته باشد.

با توجه به این که شهر چارک شاهراه و شاهرک جزیره کیش می‌باشد، تکرار می‌کنم شاهراه و شاهرگ جزیره کیش است و هر ساله پذیرای هزاران مسافر از سرار کشور است؛ متاسفانه این شهر مظلوم واقع شده است.

بندرچارک زیر ساخت مناسبی ندارد که هیچ حتی در ایام بارندگی نیز با معضل مسدود شدن تمامی راه‌های ارتباطی روبرو شده که عامل اصلی آن ابنمای پیر و خروشان این شهر است. آبنمایی که به ابزاری برای وعده‌های تو خالی کاندیداها و مسؤولان تبدیل شده است.

حال با توجه به اینکه زخم‌ها و داغ‌هایی از سقوط خودروهای متعدد گرفته تا اتوبوس و زخمی و جان باختن تعدادی از هموطنان در این مسیر تاریخی بر دل مردمان ما مانده است؛ سؤوال اینجاست، آیا باید عزیزی در پشت این آبنما جان خود را از دست بدهد تا فکری به حال وعده‌ها و آرزوی دیرینه مردم شود؟

 

 

انتهای پیام/۸۸۰۲۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول